İşte bu müşterilerimizin bizi seçmesi için en büyük sebep...
Müşterilerimize yüksek kalite standartlarında,
yenilikçi ve güvenilir endüstriyel elektronik cihazları uygun fiyatlara sunmak,
üretim süreçlerini iyileştirmek ve sürdürülebilir bir teknoloji ile sektörde değer yaratarak
tasarımdan servise kadar her adımda
mükemmeliyeti ve müşteri memnuniyetini ön planda tutmaktır.
Endüstriyel elektronik çözümler alanında inovasyon ve kalite odaklı lider bir marka olmak;
sürdürülebilir teknoloji ile yerel ve global pazarda güvenilir bir çözüm ortağı haline gelmektir.
Kalitenin pek çok anlamı vardır. Eğer bir otomobil şirketi kalitesinin iyi olduğunu iddia ediyorsa bu ne anlama gelmektedir? Otomobiller marşa basar basmaz çalışma konusunda mı daha çok güvenilirler? Daha mı çabuk hızlanıyorlar? Kaportaları daha mı uzun süre dayanıyor? Gördüğünüz gibi müşteriler farklı şeylere önem verir, bu nedenle öncelikle fazla tanımlanmamış kalite iddiasının pek bir anlam ifade etmediğini söyleyebiliriz.
İkincisi, insanlar bir ürünün kalitesi konusunda yanlızca bir ürüne bakarak hüküm vermezler. Bir TV alacağınızı düşünün. Mağazada yüz kadar TV içinden tercih ettiğiniz güvenilir markalara bakar ve neredeyse hepsinin görüntülerinin birbirinin aynı olduğunu görürsünüz. Buradan TV'lerin kalitesi konusunda pek bir şey söyleyemezsiniz. İçindeki parçaların kalitesini inceleyebilir misiniz? Sonunda en azından kaliteli görünen fakat aslında kalitesine dair elinizde hiçbir kanıt bulunmayan bir ürün alır evinize gidersiniz.
Üçüncüsü, artık pek çok şirket pazarların çoğunda kalite konusunda birbirlerine yetişiyor. Bu durumda kalite artık marka seçiminde tayin edici bir etken olmaktan çıkıyor.
Dördüncüsü, Konusunda en yüksek kaliteye sahip olduğu bilinen markaların; o kalite düzeyine gereksinimi olan ve onun bedelini ödeyecek olan yeteri kadar müşterisi var mı? Ve bu kalite düzeyinin o firmalara maliyeti nedir? En yüksek kalite düzeyine erişmenin maliyeti çok yüksektir.
İşte bu yüzden uygun fiyatlarımızdan ödün vermeden kalitemizin ne kadar iyi olduğunu öğrenmeye sizi davet ediyoruz.
Hepimiz daha iyi hizmet isteriz fakat hizmet de herkes için farklı şekillerde tanımlıdır. Bir restorandaki hizmeti düşünelim. Bazı müşteriler garsonun hemen gelmesini, siparişi doğru alarak yemeğin çabuk gelmesini ister. Bazı müşteriler ise rahat ve keyifli bir gece geçirmek için geldikleri bu yerde herşeyin aceleye getirildiğini düşünebilirler. Her hizmet bir dizi vasıflar içerir: Hız, içtenlik, bilgi, çözüm odaklı olma vs. Her insan farklı zaman ve durumlarda bu vasıflara farklı ağırlıklar verir. Bu yüzden yanlızca daha iyi hizmet verdiğini iddia etmek yeterli değildir.
Biz sizin şuan ihtiyacınız olan vasıflardaki hizmeti veriyoruz.
Müşterilerin beklentilerini sağlamak müşterileri yanlızca tatmin eder, beklentileri aşmak ise onları çok memnun edecektir. Buradaki sorun şu ki, bir müşterinin beklentileri aşıldığı zaman bir daha ki sefere beklentileri daha yüksek olacaktır. Yükselen beklentileri aşma görevi bizlere zor değil ama maliyeti olan bir görevdir. Biz de müşterimize uyarlanarak, sürekli ürün geliştirme yaparak, ürünlerimizde yenilikler yaparak beklentilerinizin oluşmasına gerek kalmadan beklentirinizin zaten bizim çalışma şeklimiz olduğunu ortaya koyuyoruz...